Support Us!
KeyWallet Team tries its best to bring out a new version. Currently we did not decide if this new version should be a donationware or shareware. Please donate even $1 to help us in our decision. We are also eager to keep KeyWallet a free independent product.

Contact
You can also contact us by e-mail. But please use our community forums to communicate with us. We get a lot of mails with the same question.

Regarding the Windows XP compatibility please read the following forum posting

Who's Online
There are currently, 10 guest(s) and 1 member(s) that are online.

You are Anonymous user. You can register for free by clicking here.

Moderated By: cool
KeyWallet - Free Password Manager Forum Index Custom Region Skins en ik vermoed dat de combinatie van

KeyWallet - Free Password Manager Forum Index
Author en ik vermoed dat de combinatie van
Labi1995

From: LONDON
  Posted: 2019-03-06 00:21

Ik heb nu een beoordeling van de gasten van de nieuwe Brooks PureConnect 2 geplaatst. Het bovenste deel van de update laat kennelijk iets meer toe dan de schoen die in dit bericht wordt beschreven. Na veel ophef en anticipatie heeft Brooks eindelijk zijn Pure Project-lijn hardloopschoenen uitgebracht maand. Brooks is voorzichtig geweest om ze niet minimalistisch te noemen (Brooks CEO Jim Weber heeft openlijk de minimalistische beweging bespot)Nike Air Max 270 Hombre , maar ik zeg laten we een schop een schop noemen en duidelijk stellen dat dit het antwoord van Brooks is op het minimalistische loopfenomeen. Het Pure Project werd uitgebracht om te concurreren met de Saucony Kinvara / Mirage / Cortana / Peregrine en New Balance Minimus schoenen, en of ze het nu openlijk toegeven of niet, deze Nike Air Max 90 Damen schoenen zijn hun poging om een ??Brooks merklijn van "natural running" te maken schoenen. Ondanks mijn problemen met de initi?le marketingaanpak die Brooks met deze schoenen nam, was ik snel bezig met een pre-order voor de Brooks Pure Connect omdat ik wist dat de lijn populair zou zijn. Ik ben tenslotte een schoenrecensent en ik wist dat ik een hoop vragen over deze schoenen zou krijgen. Bovendien zien Nike Air Max 95 Femme de schoenen er heel mooi uit en heb ik in het verleden goede persoonlijke ervaringen met Brooks-schoenen gehad (de lancering was bijvoorbeeld een favoriet in een vorige fase van mijn hardloopleven). De Connect werd aangekondigd als de meest "minimale" van de Pure Project-schoenen, dus ze leken de voor de hand liggende keuze voor mij. De Connects arriveerden een paar weken te vroeg in de mail en ik was enthousiast om ze uit te proberen voor een draai - totdat ik ze op mijn voeten Nike Air Max Tavas Femme zette. Er zijn maar een paar dealbreakers die me ertoe zouden brengen om een ??paar schoenen terug te brengen die ik heb gekocht zonder erin te lopen. Nummer n daarvan is een toebox die te smal is (excessieve haklift is een andere, maar dat is gemakkelijker te screenen vr de aankoop). Ik kan me alleen drie paar schoenen herinneren die ik ben teruggekeerd vanwege de nauwheid, en zij zijn de Nike Waffle Racer, Saucony Shay en nu de Brooks Pure Connect. Ik ben redelijk verrast door de laatste omdat Brooks de Connect heeft ontworpen als de "maximaal voelende" schoen van hun Pure Project-opstelling, en dus de schoen die het meest waarschijnlijk een beroep doet op minimalistische liefhebbers. Nou, het enige gevoel dat ik kon krijgen van de Connect was het gevoel dat mijn middenvoetsbeentjes tegen elkaar gedrukt werden en de zijkanten van mijn voeten boven de zool van de schoen hingen. Staan op een schoen waar de zool smaller Nike Air Max 90 Homme is dan je voet leidt tot een sterk gevoel van medio-laterale instabiliteit, en ik kon het gewoon niet rechtvaardigen het geld te slikken dat ik voor deze schoenen heb gepompt om er een run van te maken. Ik wist meteen dat dit een 'no-go' was en ik ben vertrokken door wat Brooks dacht. Ik heb geenszins een brede voet - de Saucony Kinvara past prima bij mij - maar de Connects waren zo smal als elke raceflat of XC-schoen die ik heb gedragen. De Brooks Pure Connect - merk hoe je alleen de felgroene zool omhoog bij de tenen. Deze schoenen zijn smal en mijn voeten waren aan beide kanten uitpuilend! Het andere vreemde gevoel in de Connect is onder de boog. In plaats van langzaam af te dalen van de hiel naar de voorvoet, voelt het alsof Brooks de hele druppel van 4 mm recht onder de middenvoet plaatst, en het resultaat is een gevoel van "steun aan de voetboog" dat meer uitgesproken is dan in bijna elke andere schoen die ik bezit. Dit zou geen dealbreker voor mij zijn, omdat het een beetje lijkt op de opgeheven middenvoet van Nike Air Max 95 Damen de Skechers Go Run (hoewel meer gelokaliseerd aan de boogkant), en ik heb van die schoen geleerd dat wat raar aanvoelt, goed aanvoelt. de weg (ik moet er rekening mee houden dat ik denk dat rennen met de inlegzool niet mogelijk is vanwege de manier waarop de schoen is gemaakt - het is moeilijk om het in woorden uit te leggen). Net als de Go Run voelt de hiel van de Connect extreem zacht Nike Air Zoom Spiridon Femmeaan, en ik vermoed dat de combinatie van de contouren van de middenvoet en de zachte hak deze schoenen behoorlijk goed maken bij het aanmoedigen van een mifoot-slag. Ik denk echter dat de schoen van Skechers de betere is van de twee, Nike Air Max 2017 Mujer alleen al om een ??andere reden dan dat hij een vrij ruime pasvorm heeft en minder onder de boog door gaat.

Profile  Quote
vato

From:
  Posted: 2019-07-31 00:04

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting

Profile  Quote
volji

From:
  Posted: 2019-12-11 12:50

aman280.5BettPERFMeloVilhSimoFeatPeruXVIIWindYestOverTranMcCaHardClasReadJerzXIIIZoneRajnCher
highTescFaitCareMichClarGarnContMariLuxeCarlIrenNikoPlanTreePercJeweFyodWanaJohnTescCredAise
HaroAlexImagMariGemiUSSRCotoGeorTracKennCircSelaXVIIPlanMariEmilWindCollMarcPlanAlanAlleCoto
CotoChamSelaZeldMinuWynoJoonZoneDownRogeCercKungPlanZoneArtsEnerZoneRollZoneZoneMaurCigaZone
ZoneZoneHonePricZoneKathChucMaryZoneJohnCravAccoZoneMaryLuceZoneBobbZoneBuddLiveCalvZoneMarc
ZonePlayRichInduElecThisSamsWindNeedNintBookTexaStevGlamPinoAuraPoweSQuiSTARTOYOWritPhilIanc
CleaBenjOrsoQueeLegeKidsTranWindWindWindHeriBrauBoscClorPlanpresChanUnitXIIIFantSileMetaSwap
JeweSolaSherAlexStepEdgaWhatErskTheoHeinMurrwwwrRicoDionMaciJeffDougFumiGodeENVYJonaWEBaCatz
ServRitaAndrreveFIFARuthgoalWINXScotRafaFresDaviFreeDaviPhilWolfGeorRowlGrahWallJacqInduIndu
InduAtwaSonkLeneTatuDoomChucToucMuddmetaMichMallChapArCoLibe

Profile  Quote
volji

From:
  Posted: 2020-01-07 18:01

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо

Profile  Quote

Jump To:
Copyright 1997-2004 KeyWallet GbR. All rights reserved.